Fejléc mutatása
Belépés/Regisztráció
Bejelentkezés
E-mail
Jelszó
Új regisztráció megerősítő email kérése
Elfelejtett jelszó
Regisztráció
E-mail*
Ezzel tudsz majd belépni a rendszerbe, illetve erre az email címre fogjuk küldeni a regisztráció megerősítő emailt, így fontos, hogy létező címet adj meg. Ezt az adatot később nem tudod megváltoztatni.
Ranglistanév, becenév
Megadhatsz egy nevet, amit bármikor megváltoztathatsz. Amikor email-t küldünk, ezzel a névvel leszel megszólítva, valamint a ranglistákon, fórumokon is ez a neved fog látszani. Ha nem adsz meg becenevet, automatikusan ez lesz a beceneved: Felhasználónk.

Maximum 40 karakterből állhat, a magyar ábécé betűi lehetnek benne, illetve pont, szám, és szóköz.
Jelszó*
Add meg a jelszót! Bármikor meg tudod változtatni. Jól jegyezd meg! Ha mégis elfelejtenéd később, bármikor kérhetsz új jelszót.

Maximum 60 karakterből állhat.
Jelszó mégegyszer*
Add meg a jelszót ismét!
Pipáld be a négyzetet, hogy elfogadd az adatvédelmi nyilatkozatot.
Pipáld be a négyzetet, hogy elfogadd a felhasználási feltételeket.
Honlapunk úgynevezett "Cookie"-kat (sütiket) használ, hogy jobb felhasználói élményt tudjunk nyújtani Neked. A honlapunk használatával tudomásul veszed tájékoztatásunkat.
 
Általános szerződési feltételek (ÁSZF) §
1. Általános rendelkezések

1.1. Alapfogalmak definiálása

  • Felhasználó: Mindenki, aki használja a csabatanit.hu weboldalt.
  • Szolgáltató: Az oldal üzemeltetője, Bérczes Csaba Zsolt (székhely: 1125 Budapest, Szarvas Gábor út 40, adószám: 56157978-1-43).
  • Felek: Szolgáltató és a felhasználó együttesen.

1.2. Kapcsolatba lépés a szolgáltatóval A felhasználó bármilyen lényeges esetben kérdéssel, észrevétellel fordulhat a szolgáltató felé. A lényeges esetek közé sorolható az információ kérése, fejlesztési ötlet, sikerélmény-beszámoló, hibabejelentés, nehezen megtalálható funkció az oldalon, hiányzó funkció a weboldalon, helytelen működés, minőségbeli problémák, stb. A megkeresés módja, hogy a felhasználó emailt küld a csabatanit@gmail.com címre.

A szolgáltató különösen kéri a felhasználót, hogy ilyen esetekben írja le, amit tapasztalt, és küldjön emailt.

1.3. Mennyi időn belül válaszol a szolgáltató? A lényeges megkeresésekre a lehető leghamarabb, de legkésőbb a következő munkanap 12.00-ig válaszol a szolgáltató. A lényegtelen, komolytalan megkereséseket figyelmen kívül hagyhatja, ezekre nem köteles válaszolni. Lényegtelen, komolytalan megkeresés például, ha ezt kérdezi: Milyen idő lesz holnap?

1.4. Mit foglal össze az ÁSZF? Az általános szerződési feltételek (ÁSZF) szabályzatba foglalja azokat a pontokat, amikor a csabatanit.hu weboldal felhasználója vásárol a csabatanit.hu weboldalról Bérczes Csaba Zsolt egyéni vállalkozótól (székhely: 1125 Budapest, Szarvas Gábor út 40, adószám: 56157978-1-43). A szerződés nyelve a magyar.

Hogy egy webáruháznak alapvetően milyen kritériumoknak kell megfelelnie, ide kattintva olvashatsz többet.

1.5. Kik között jön létre? Jelen szerződés létrejön a felhasználó és a szolgáltató között. A szolgáltató adatai:

Szolgáltató neve : Bérczes Csaba Zsolt
Szolgáltató kapcsolattartási elérhetősége : csabatanit@gmail.com
Adószám : 56157978-1-43
Székhely : 1125 Budapest, Szarvas Gábor út 40.
Bankszámlaszám : 12010240-01471861-00100007
Bank neve : Raiffeisen Bank
Tárhely szolgáltató : www.versanus.eu (üzemeltető: Versanus Informatikai és Szolgáltató Kft. 1023 Budapest, Bécsi út 3-5. 5. em. 56. adószám: 13504786-2-41)

1.6. Hogyan kerül megkötésre? Jelen dokumentum nem kerül iktatásra, kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre (nem minősül írásba foglalt szerződésnek), magatartási kódexre nem utal. Jelen szerződés úgynevezett távollévők között kötött szerződésnek minősül.

1.7. Mire terjed ki a hatálya? A jelen ÁSZF hatálya a csabatanit.hu weboldalon keresztül elérhető, illetve hozzáférhető fizetős szolgáltatások igénybevételére, annak feltételeire terjed ki.

1.8. Mikor jön létre az ÁSZF? A szolgáltatások egy része fizetős, azokat meg kell vásárolni. A szolgáltatásokról ide kattintva olvashatsz többet.

A megrendelés leadása még nem minősül szerződésnek, a megrendelt szolgáltatáscsomag díjának megfizetéséig szabadon és következmény nélkül lemondható, törölhető. A megrendelés törlésére a weboldalon van lehetőség, illetve a megrendelt csomag ellenértékének meg nem térítése esetén 4 nap után figyelmezető email-t küld a szolgáltató, 7 nap után pedig törli a megrendelést. A felek közötti szerződés a szolgáltatás megvásárlása, a szolgáltatás ellenértékének kifizetése során jön létre. Ekkortól terheli kötelezettség a szolgáltatót, hogy a felhasználó számára biztosítani tudja a megvásárolt szolgáltatás zavartalan és rendeltetésszerű használatát.

2. Vásárlás menete

2.1. Hogyan lehet leadni a rendelést? A csabatanit.hu weboldalon működő online szolgáltatások megrendelése elektronikus úton leadott megrendeléssel lehetséges, a jelen ÁSZF-ben meghatározott módon.

2.2. Kik vásárolhatnak? A csabatanit.hu weboldalon bárki vásárolhat, aki a jogszabályok szerint megteheti. A Szolgáltató nem köt szerződést kiskorúakkal. Kiskorúként szülői felhasználói fiókkal lehet használni az oldalt, de a vásárlást csak nagykorú személy (pl.: szülő) intézheti. A felhasználó a rendelés leadásánál az Általános Szerződési Feltételek (ÁSZF) elfogadásával nyilatkozik arról, hogy nagykorú, vagy nagykorú személy adja le a rendelést.

2.3. Vásárlás menete Az anyagokat kosárba kell tenni, majd a megrendelés oldalon a számlázási adatokat valós adatokkal ki kell tölteni. A rendelés leadása után a felhasználó emailt fog kapni róla. Miután megtörtént a kifizetés, a szolgáltató a szolgáltatást a lehető leghamarabb, de legkésőbb 24 órán belül aktiválja a felhasználónak. A szolgáltató egyben ellenőrzi a számlázási adatokat is, és ha az adatok a valóságnak megfelelnek, számlát állít ki, amelyet a regisztrációnál megadott email címre küld el legkésőbb 5 munkanapon belül.

2.4. Számlázás Ha a számlázási adatok láthatóan valótlanok, a szolgáltató jogosult a felhasználót megkérni arra, hogy valós adatokat küldjön el, illetve addig visszatarthatja a szolgáltatás aktiválását is. Amennyiben a szolgáltató a megrendelés leadását követő 7 naptári napon belül sem kap valós adatokat, a szolgáltatást megtagadja, törli a megrendelést, és amennyiben megtörtént a kifizetés, a pénzt visszatéríti a felhasználónak. Erre az eljárásra azért van szükség, mert a törvény értelmében a szolgáltató számlát állít ki a felhasználó számára, amelyen valós adatoknak kell szerepelniük.

A számla kiállítását számlázóprogram végzi el, így adatokat kell szolgáltatni nekik. Az ezzel kapcsolatos adatkezelésről ide kattintva olvashatsz. A számlázóprogram adatai:

Számlázószoftver neve : Számlázz.hu
Számlázó elérhetősége : https://www.szamlazz.hu
Szolgáltatást nyújtó cég neve : KBOSS.hu Kft.
Szolgáltatást nyújtó cég adószáma : 13421739-2-41
Cégjegyzékszám : 01-09-303201
Email : info@szamlazz.hu
Tel. : +3630-3544789
Bankszámlaszám : 10401055-50526969-55531007 (K&H Bank)

2.5. Nyilatkozat A rendelés során az "Elolvastam és megértettem az ÁSZF-et" bepipálva a Felhasználó kijelenti, hogy elolvasta és megértette az ÁSZF-et, valamint tudomásul vette, hogy nem állhat el a szerződéstől, nem kérheti vissza a pénzt. A felhasználó tudomásul veszi azt is, hogy kártérítési pert nem indíthat a szolgáltatóval szemben, kivéve, ha a szolgáltató nem teljesíti kötelezettségeit (kivéve: Vis Maior esetek) és nem az ilyenkor meghatározott módon cselekszik. A szolgáltató kötelezettségeit ide kattintva, a Vis Maior eseteket pedig ide kattintva tudod megtekinteni. Az "Elolvastam és megértettem az ÁSZF-et" bepipálva a felhasználó arról is nyilatkozik, hogy elérte a 18 éves kort. 18 éven aluliak vásárolni úgy tudnak, ha egy nagykorú személy (pl.: szülő) intézi a vásárlást.

A felhasználó nyilatkozik arról is, hogy amennyiben a megvásárolt anyaggal kapcsolatban minőségbeli problémái, kifogásai lennének, vagy bármi olyat tapasztal, ami által vissza szeretné kérni a pénzét, felveszi a kapcsolatot a szolgáltatóval oly módon, hogy emailt küld a csabatanit@gmail.com címre abból a célból, hogy megtalálják a megoldást, hogyan tud elégedetté válni a felhasználó.

A felhasználó kijelenti, hogy megismerte a felhasználási feltételeket és annak megfelelően használja az oldalt.

A felhasználói fiók tulajdonosa odafigyel arra, hogy a nevében kiskorú ne vásároljon. Ha ilyen bekövetkezik, majd a kiskorú vásárló megbánja a tettét, a szolgáltató nem vonható felelősségre, továbbá kártérítésre, pénzvisszafizetésre nem kötelezhető.

3. Fizetés, fizetési módok

3.1. Figyelmeztetés Fontos megemlíteni megint: a felhasználói fiók tulajdonosa odafigyel arra, hogy a nevében kiskorú ne vásároljon.

3.2. Átutalás Jelenleg csak átutalással lehet fizetni Ft számlára. Az utalással kapcsolatos információk:

Kedvezményezett neve : Bérczes Csaba Zsolt
Számlaszám (Ft utalás esetén) : 12010240-01471861-00100007
Közlemény : A rendeléskor megadott számsorozat (pl.: 1234)

3.3. Kártyás fizetés A kártyás fizetés hamarosan bevezetésre kerül. A kártyás fizetést a Barion Payment Zrt. (székhely: 1117 Budapest, Infopark sétány 1. I. épület 5. emelet 5.; nyilvántartó cégbíróság: Fővárosi Törvényszék Cégbírósága; cégjegyzékszám: Cg. 01-10-048552; adószám: 25353192-2-43; közösségi adószám: HU25353192, MNB engedély száma: H-EN-I-1064/2013, továbbiakban: Barion) felületén biztonságosan le lehet bonyolítani. A kártyaadatok nem jutnak el a Szolgáltatóhoz, a kártyás fizetés végrehajtása kizárólag a Barion felületén történik meg. Amennyiben rendelkezel Barion tárcával, lehetőséged van Barion egyenleggel is fizetni.

A Barion által kezelt adatokról bővebben ide kattintva olvashatsz többet.

4. Panaszkezelés, felmondás

4.1. A 14 napon belüli felmondás esetén visszajár-e a pénz? A 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet alapján a 29. § m) pont szerint: a nem tárgyi adathordozón nyújtott digitális adattartalom tekintetében, ha a vállalkozás a fogyasztó kifejezett, előzetes beleegyezésével kezdte meg a teljesítést és a fogyasztó e beleegyezésével egyidejűleg nyilatkozott annak tudomásul vételéről, hogy a teljesítés megkezdését követően elveszíti a 20. § szerinti jogát. Mivel itt nem tárgyi adathordozón keresztül nyújt szolgáltatást a Szolgáltató, ezért a Felhasználót nem illeti meg a 14 napos indoklás nélküli elállás a szerződéstől.

4.2. Reklamáció A szolgáltatónak fontos, hogy minden felhasználó elégedett legyen, reklamáció esetén a csabatanit@gmail.com email címre lehet bejelentést tenni, ahol a Felhasználó leírja, pontosan mi a problémája. A Szolgáltató fenntartja a jogot, hogy több email váltással kapcsolatot létesítsen a Felhasználóval. A kapcsolatfelvétel célja, hogy több információt szerezzen a problémáról, sikerüljön orvosolni azt és találni egy olyan megoldást, kompenzációt, hogy a felhasználó elégedetté váljon.

4.3. Szolgáltató általi korlátozási lehetőségek Ha a felhasználó bármilyen tiltott tevékenységet végez, a Szolgáltató fenntartja a jogot a felhasználói fiók bármilyen nemű korlátozására, illetve végső esetben, törlésére. A felhasználói fiók törlése esetén a fizetős szolgáltatások köre elvész. A tiltott tevékenységekből bővebben ide kattintva olvashatsz.

4.4. Meddig tart a szerződés? Jelen szerződés mindaddig érvényes, amíg valamelyik fél fel nem mondja. Ha egyik fél részéről sem történik felmondás, akkor a szerződés automatikusan megszűnik, amikor lejár a megvásárolt csomag érvényességi ideje.

4.5. Felhasználó általi felmondás A felhasználó bármikor felmondhatja a szerződést például a regisztráció megszüntetésével, de a fizetős szolgáltatások árát nem kérheti vissza. Amennyiben a felhasználó általi felmondás mögött a szolgáltató szerződésszegése áll, amit egyértelműen bizonyítani is lehet, visszatérítés illeti meg, amelyről a következő utáni pontban olvashatsz.

4.6. Szolgáltató általi felmondás A szolgáltató szintén bármikor felmondhatja a szerződést. Amennyiben a szerződésbontás mögött a felhasználó tiltott, vagy károkozó tevékenysége áll, a szolgáltató nem fizet vissza semmit sem, sőt, ha a felhasználó kárt okozott a szolgáltatónak, kártérítést is követelhet tőle. Amennyiben egyéb okok miatt bontja fel a szerződést a szolgáltató, a felhasználó pedig nem sértett meg semmit, az aktív fizetős szolgáltatások árát időarányosan visszatéríti 5 munkanapon belül.

4.7. Jár-e pénzvisszatérítés felmondás esetén? Ha bármely fél felmondása oly módon történik meg, hogy a felhasználó jogosult a visszatérítésre, időarányosan fogja visszakapni a pénzt 5 munkanapon belül. Időarányos visszafizetésre egy példa: felhasználó 10.000 Ft-ért megvásárolt néhány anyagot. Ebből kapott 2.000 Ft kedvezményt, így ténylegesen 8.000 Ft-ot fizetett érte. A csomag érvényes 1 évig, de fél év elteltével a szolgáltató felbontja a szerződést, ami által a felhasználó nem tudja tovább használni az anyagokat. Ekkor a ténylegesen kifizetett összeg 8.000 Ft, az időtartam feléig tudta használni a csomagot, így a visszatérítendő összeg 4.000 Ft.

4.8. Hová történik a visszatérítés? Minden visszatérítés esetén a szolgáltató emailt küld a felhasználónak, amelyben részletezi, milyen módon szeretné intézni a visszatérítést. Ez jelenleg átutalással történik meg. Ha szükséges, a szolgáltató meg fogja kérdezni, milyen számlaszámra szeretné kérni a felhasználó a pénzt. Ebben az esetben a felhasználó válaszlevélben elküldi az utalási adatokat. Ekkor a szolgáltató újabb emailt küld, amelyben a visszatérítés részleteit elküldi. Ha az adatok helyesek, a felhasználó leokézza válaszemail-ben, hogy rendben van. Ezután a szolgáltató intézi a visszatérítést. Amennyiben az adatok mégsem helyesek, mert valami hibásan lett megadva, további email váltások történnek mindaddig, amíg a felhasználó nem válaszolja azt, hogy rendben van, helyesek az utalás adatai. Abban a pillanatban, amikor a felhasználó megerősíti, hogy rendben vannak az adatok, a szolgáltató intézi az visszatérítést.

5. Egyéb rendelkezések

5.1. Tájékoztatás adatkezelésről A csabatanit.hu weboldal üzemeltetője tájékoztatja vevőit, előfizetőit, hogy adataikat a szerződés teljesítése és a szerződés feltételeinek későbbi bizonyítása érdekében tárolja. Adataikat harmadik félnek nem adja át, kivéve a jogszabályban előírt kötelezettségeket. Az adatkezelésről ide kattintva olvashatsz.

5.2. Jogviták rendezése Jelen ÁSZF-ben nem szabályozott kérdésekben a Polgári Törvénykönyv rendelkezései alkalmazandóak. Bármely, a felek közötti jogviszonyból eredő, vagy azzal kapcsolatos jogvitát a Felhasználó és a Szolgáltató igyekeznek egymásközti tárgyalásos úton megoldani, nem fordulnak bírósághoz. A felek bírósághoz kizárólag akkor fordulnak, ha nem sikerül közös megegyezésre jutni többszöri próbálkozás után sem.

6. Hatálybalépés, módosítás

6.1. Hatálybalépés kezdete Jelen dokumentum hatályos ettől a naptól kezdve: 2021.08.13.

6.2. ÁSZF módosítása A Szolgáltató bármikor jogosult a jelen ÁSZF-et egyoldalúan módosítani, de csak olyan formában, hogy a felhasználónak ebből ne származzon hátránya. A módosítások hatálybalépési időpontja az a nap, amikor a weboldalon közzé lett téve a módosított tartalom.

2020-2022 Bérczes Csaba Zsolt
|
csabatanit@gmail.com
barion