Felhasználási feltételek §

1. Általános rendelkezések

1.1. Alapfogalmak definiálása

  • Felhasználó: Mindenki, aki használja a csabatanit.hu weboldalt.
  • Szolgáltató: Az oldal üzemeltetője, Bérczes Csaba Zsolt (székhely: 1125 Budapest, Szarvas Gábor út 40, adószám: 56157978-1-43).
  • Felek: Szolgáltató és a felhasználó együttesen.
  • Dokumentum: A felhasználási feltételeket tartalmazó weboldalra így fogunk hivatkozni.
  • Tárhelyszolgáltató: Ahhoz, hogy a csabatanit.hu weboldal üzemelni tudjon, szükség van tárhelyszolgáltatóra, amelynél tárolva vannak az adatok. Ennek a szolgáltatásnak az üzemeltetője a tárhelyszolgáltató. Róluk ezt kell tudni: www.versanus.eu (üzemeltető: Versanus Informatikai és Szolgáltató Kft. 1138 Budapest, Mura u. 4. 9. em. 7. adószám: 13504786-2-41)

1.2. Kapcsolatba lépés a szolgáltatóval

A felhasználó bármilyen lényeges esetben kérdéssel, észrevétellel fordulhat a szolgáltató felé. A lényeges esetek közé sorolható az információ kérése, fejlesztési ötlet, sikerélmény-beszámoló, hibabejelentés, nehezen megtalálható funkció az oldalon, hiányzó funkció a weboldalon, helytelen működés, minőségbeli problémák, stb. A megkeresés módja, hogy a felhasználó emailt küld a csabatanit@gmail.com címre.

A szolgáltató különösen kéri a felhasználót, hogy ilyen esetekben írja le, amit tapasztalt, és küldjön emailt.

1.3. Mennyi időn belül válaszol a szolgáltató?

A lényeges megkeresésekre a lehető leghamarabb, de legkésőbb a megkeresést követő második munkanap 12.00-ig válaszol a szolgáltató. A lényegtelen, komolytalan megkereséseket figyelmen kívül hagyhatja, ezekre nem köteles válaszolni. Lényegtelen, komolytalan megkeresés például, ha ezt kérdezi: Milyen idő lesz holnap?

1.4. Miről szól ez a dokumentum

A felhasználási feltételek tartalmazzák Bérczes Csaba Zsolt egyéni vállalkozó (székhely: 1125 Budapest, Szarvas Gábor út 40, adószám: 56157978-1-43, szolgáltató), valamint az általa nyújtott ingyenes és fizetős elektronikus szolgáltatásokat igénybe vevő felhasználó jogait és kötelezettségeit.

Mindenki, aki használja, böngészi, látogatja a csabatanit.hu weboldalt, az alábbi elveket elfogadja és saját magára nézve kötelezettségként tekint rá, hogy betartja. Mindannyiunk érdeke, hogy a weboldal látogatása a lehető legtöbb felhasználónak élményt nyújtson.

2. Szolgáltatás

2.1. Típusok összefoglalása

Az igénybevehető szolgáltatások köre 3 kategóriába sorolható:
  • Regisztráció nélküli ingyenes tartalmak
  • Regisztráció által igénybevehető ingyenes tartalmak
  • Regisztráció által igénybevehető fizetős tartalmak

2.2. Regisztráció nélkül használható ingyenes tartalmak

Ezek azok a tartalmak, amelyeket bárki elérhet, se regisztrálni, se fiztetni nem kell ezek igénybevételéhez. Regisztráció nélkül például gyakorolni lehet rutinfeladatokat.

2.3. Regisztráció által használható ingyenes tartalmak

Ezek azok a tartalmak, amelyeket bárki elérhet, amennyiben regisztrál. Regisztráció után például több rutinfeladatot tudsz használni.

FONTOS: olyan felhasználó regisztrálhat, aki betöltötte a 16. évet a GDPR szabályzat miatt. 16 évnél fiatalabb tanulók szülői regisztrációval használhatják az oldalt.

2.4. Fizetős tartalmak

Ezek azok a tartalmak, amelyekért fizetni kell. Jellemzően felkészítő anyagokat lehet megvásárolni, ezáltal a felhasználó például a középszintű matek érettségire tud felkészülni. Jelenleg a legkomolyabb termékek: Középszintű érettségire való felkészítő program.

FONTOS: Kiskorúak nem vásárolhatnak. Kiskorúként szülői felhasználói fiókkal lehet vásárolni azzal a feltétellel, hogy a vásárlást egy nagykorú személy (pl.: szülő) intézi. A vásárlás részleteivel az ÁSZF nevű dokumentum foglalkozik.

2.5. Milyen szolgáltatások érhetők el?

  • Felkészítők (pl.: középszintű matek érettségi kurzus)
  • Feladatsorok gyakorlása
  • Olvasnivaló tartalmak az oldalon

2.6. Hogyan lehet használni a szolgáltatásokat, tartalmakat?

Bármely szolgáltatás használatához internetkapcsolat szükséges. Amennyiben a felhasználó elindított egy feladatsort, be tudja fejezni akkor is, ha menetközben elmegy az internetkapcsolat, de új feladatsor megkezdéséhez mindenképp kell a világhálóhoz való kapcsolódás.

2.7. Most akkor ezek oktatási anyagok?

FONTOS: mivel a szolgáltatások főként gyakorlási anyagokból állnak, ezeket oktatási anyagoknak is lehetne értelmezni. A cél, hogy a felhasználó könnyen meg tudja érteni, tanulni és begyakorolni a témaköröket. Fontos, hogy ezek NEM minősülnek hivatalos oktatási anyagoknak, nem helyettesítik az iskolai, tanfolyami tanulást, csupán kiegészítik azokat. Az anyagok áttanulmányozása nem jelent garanciát arra, hogy a felhasználó profi szinten tudni fogja az adott témakört, nincs garancia a jó dolgozatjegyre, sikeres vizsgára, stb-re. A tudás megszerzése aktív folyamat, amelyhez a felhasználónak kellő mennyiségben gyakorolnia kell. Az anyagok puszta elolvasása biztosan nem hozza meg az eredményt, emberenként azonban eltérő, mennyi gyakorlás szükséges a jobb eredmény eléréséhez.

A jó eredmény elmaradása esetén a szolgáltatót nem lehet felelősségre vonni, valamint pénzvisszafizetésre, kártérítésre kötelezni, kivéve akkor, ha a Szolgáltató az adott kurzus esetén lehetőséget ad garanciára.

2.8. Mi történik, ha hiba van egy anyagban?

A szolgáltató fenntartja magának a jogot, hogy bármely gyakorlási anyagban, vagy tartalomban előfordulhat hiba. A szolgáltató mindent megtesz, hogy az anyagok a lehető legszínvonalasabbak, érthetőbbek legyenek, ám bármennyire is gondosan odafigyel mindenre, sajnos a hibázás lehetőségét nem lehet 100%-osan kizárni. Ebben az esetben a szolgáltatót nem lehet felelősségre vonni, valamint pénzvisszafizetésre, kártérítésre kötelezni. Tartalmi hiba esetén örömmel veszem, ha a csabatanit@gmail.com email címen bejelentést teszel, pontosan leírva, mi a hiba 🙂 Ha szükséges, egy, vagy több képernyőfotót is érdemes mellékelni.

A szolgáltató kéri, hogy ezekben az esetekben feltétlen küldjön emailt a felhasználó úgy, hogy a hibát a lehető legpontosabban meghatározza.

A felek megállapodnak abban, hogy minél hamarabb megteszik a szükséges lépéseket, hogy bármilyen hibát minél hamarabb kijavítsanak. A felhasználó bejelentést tesz, jellemzi a hibát, és ha a szolgáltató is úgy látja, hogy hiba volt, minél előbb kijavítja és a felhasználót akár jutalomban is részesítheti. Ha a felhasználó hibabejelentése nem jogos, akkor a szolgáltató értesíti a felhasználót erről a tényről és ha lehetősége van rá, el is magyarázza, miért nem volt hiba, amiről azt hitte. Mindannyiunk érdeke, hogy a weboldal látogatása a lehető legtöbb felhasználónak élményt nyújtson.

2.9. Garantált a siker?

A tanulási anyagok részletes áttanulmányozása önmagában nem garantálja se a jó matematika eredményt, se azt, hogy fel fogják venni munkahelyre a felhasználót, se semmi egyebet. A Szolgáltató célja, hogy ezt a folyamatot megkönnyítse a felhasználónak. Ha a felhasználó sikertelen dolgozatot, vizsgát, zh-t ír, vagy nem vették fel a munkahelyre, de áttanulmányozta az anyagokat, nem kérhet kártérítést a szolgáltatótól, nem vonhatja felelősségre.

2.10. Hogyan használjuk helyesen az anyagokat?

Az anyagok helyes használata, hogy először átolvasod az adott témakört, ha kell, füzetben, vagy jegyzettömbben jegyzetelsz, aztán feladatokat gyakorolsz az adott témakörben akár az oldalon, akár a füzetedben. A sok-sok feladat megoldása elengedhetetlenül fontos, hogy gyakorlatot, rutint szerezz. A gyakorlás hiánya nemcsak a matekamikában okoz problémát, hanem az élet számos egyéb területén is. Például, ha nem gyakorlod be, hogyan kell kicserélni egy izzólámpát, csak elméletben fogod tudni, ami nem garantálja, hogy ha a gyakorlatban is ki kell cserélned, egyből tudni fogod, hogyan kell.

2.11. Garancia

A szolgáltató a különféle termékek esetén különféle garanciát vállal. A középszintű matematika érettségi programra az a garancia, hogy ha a felhasználó megbukik a középszintű matek érettségin úgy, hogy a középszintű matek érettségire felkészítő programmal tanult, a szolgáltató vállalja, hogy visszafizeti a termék árát abban az esetben, ha a felhasználó mindent megtett annak érdekében, hogy sikerüljön leérettségizni. A felhasználó akkor tett meg mindent, ha lépésről lépésre végigment a teljes felkészítőn, minden témakört és ismétlést áttanulmányozott, nem ugrott át semmilyen anyagot, valamint a program során előforduló összes feladatsort megcsinálta és mindegyiken elért legalább 60%-ot. A garancia érvényesítése úgy történik, hogy a felhasználó emailt küld a szolgáltatónak a csabatanit@gmail.com címre, ahol közli a tényt, hogy 1-es lett a középszintű matek érettségije. Ha szükséges, fényképesen mellékeli a bizonyítványt. Ezzel együtt közölni kell a felhasználói email címet is, amivel regisztrált az oldalon, hogy a szolgáltató ellenőrizni tudja, jogosult-e a felhasználó a pénzvisszatérítésre. Amennyiben jogosult, emailben történik egyeztetés, hova legyen elküldve a pénz, valamint ezzel együtt a szolgáltató törli az előfizetést is. Ha nem jogosult a pénzvisszatérítésre, akkor a szolgáltató megindokolja, miért nem jogosult rá. Egy felhasználónéven csak egy garancia érvényesíthető.

3. A szolgáltató kötelezettségei

3.1. Zavartalan működés

A szolgáltató köteles az általa nyújtott szolgáltatást zavartalanul biztosítani a felhasználó számára, különösen akkor, ha olyan szolgáltatásról van szó, amelyekért a felhasználó fizetett.

3.2. Színvonalas tartalmak

A szolgáltató köteles gondoskodni arról, hogy a lehető legszínvonalasabb tartalmak legyenek a honlapon. A szolgáltató mindent megtesz annak érdekében, hogy ne legyen semmilyen hiba az elérhető tartalmak között. Amennyiben hibát tapasztalsz, kattins ide a teendőkhöz.

3.3. Időben tájékoztatás leállásról

Amennyiben bármilyen tervezett leállás, vagy karbantartás várható, a szolgáltató köteles a lehető leghamarabb, de maximum 2 naptári napon belül értesíteni a felhasználókat. Amennyiben a tárhelyszoltáltató (versanus.eu) jelent be tervezett leállást, a szolgáltató köteles azt az információt a lehető leghamarabb továbbküldeni a felhasználóknak.

3.4. Hiba kijavítása a lehető leghamarabb

A szolgáltató köteles gondoskodni arról, hogy ha nem várt, vagy előre nem látható hiba keletkezett bármely szolgáltatásban, vagy hiba lett bejelentve, a lehető legrövidebb időn, de maximum 3 munkanapon belül kijavítsa azt.

3.5. Meghatározott ideig válaszolni lényeges megkeresésekre

A szolgáltató köteles a lehető leghamarabb, de legkésőbb az email elküldését követő második munkanap 12.00-ig válaszolni a lényeges megkeresésre, bejelentésre. A lényeges megkeresések közé sorolható az információ kérése, fejlesztési ötlet, sikerélmény-beszámoló, hibabejelentés, nehezen megtalálható funkció az oldalon, hiányzó funkció a weboldalon, helytelen működés, minőségbeli problémák, stb. A lényegtelen, komolytalan megkereséseket figyelmen kívül hagyhatja, ezekre nem köteles válaszolni. Lényegtelen, komolytalan megkeresés például, ha ezt kérdezi: Milyen idő lesz holnap?

3.6. Következmény, ha a szolgáltató megszegi bármelyiket

Mindenki érdeke, hogy minél jobb felhasználói élményt szerezzen mindenki, aki látogatja a csabatanit.hu weboldalt. Ahhoz, hogy a felhasználók bízhassanak a szolgáltatóban, a szolgáltató meghatározta a kötelezettségeit. Ebből az következik, hogy ha bármely pontot megszegi a szolgáltató, a felhasználó bizalma megcsappanhat, ami senkinek se érdeke. Így a szolgáltató nem fogja megszegni a kötelezettségeit.

Amennyiben a fizetős anyagok használatát tartósan nem tudja biztosítani a szolgáltató a felhasználónak, ide kattintva tudod elolvasni, milyen visszatérítés jár. Egy-egy alkalom nem számít tartósnak, de ha folyamatosan már 3-4 napja nem használható a fizetett szolgáltatás, akkor már jogos a visszatérítési igény.

Előfordulhat, hogy a szolgáltató önhibáján kívül nem tudja biztosítani a felhasználónak a tartalmak zavartalan elérését. A következő pont ezzel foglalkozik.

4. Vis Maior helyzetek

4.1. Vis Maior jelentése

Előfordulhat, hogy a felhasználó nem tudja használni a szolgáltatást a szolgáltatón kívül álló okok miatt. Ezeket hívjuk Vis Maior esetnek. Egy élelmiszerboltba ha elmész, szeretnél ételt venni. De ha nem érkezik a boltba élelem, akkor a bolt önhibáján kívül került abba a helyzetbe, hogy nem tudsz vásárolni. Az alábbi esetekben a szolgáltatót NEM terheli felelősség, nem kötelezhető pénzvisszatérítésre, kártérítésre:

4.2. Tárhelyszolgáltatónál lévő problémák

Ha a szolgáltató által igénybevett tárhelyszolgáltatónál (versanus.eu) üzemzavar lép fel, vagy bármi (pl. karbantartási munkálatok) miatt átmenetileg nem érhető el a szolgáltatásuk, ez kihathat a csabatanit.hu weboldal működésére is. Mivel a tárhelyszolgáltató egy külsős rendszer, így az ottani hibák miatt nem vonható felelősségre a szolgáltató, és a tárhelyszolgáltatót sem lehet felelősségre vonni.

Általában szoktak jelezni, ha előre tervezett leállás várható, így a szolgáltató annyit tud ilyenkor megtenni, hogy ezt az értesítést egyből továbbküldi a rendszer összes felhasználójának.

Szerencsére nagyon ritkán fordul elő a tárhelyszolgáltatónál hiba, vagy leállás, így ettől nem kell tartani 🙂.

4.3. Természeti katasztrófa

Ha olyan természeti katasztrófa (erdőtűz, hurrikán, tornádó, vulkánkitörés, földrengés, stb.) történik, ami által a szolgáltatás elérhetetlenné válna, nem vonható felelősségre a szolgáltató.

4.4. Társadalmi katasztrófa

Ha háború tör ki, vagy egyéb népességgel kapcsolatos válság lesz, ami által a szolgáltatás használhatatlanná válna, nem vonható felelősségre a szolgáltató.

4.5. Weboldal elleni támadás

Ha a weboldalt támadás éri és emiatt az oldal elérhetetlenné, vagy használhatatlanná válna, nem vonható felelősségre a szolgáltató. Ilyen esetben természetesen a szolgáltató minden esetben megteszi a szükséges jogi lépéseket annak érdekében, hogy kiderüljön, ki követte el a támadást és hogy megkapja méltó büntetését. A büntetőfeljelentés ebben az esetben szinte biztosan megtörténik.

5. Felhasználónál előforduló hibák

5.1. Bevezetés

Előfordulhat, hogy a felhasználó saját hibájából nem tudja használni a szolgáltatást, vagy ő tehet azért, hogy elháruljon a probléma. Ezekben az esetekben szintén nem lehet kártérítésre, pénzvisszafizetésre kötelezni a szolgáltatót:

5.2. Felhasználónál lévő internetprobléma

A szolgáltatások használatához szükség van internetre. Ezért ha a felhasználónál nincs internetkapcsolat, vagy nem működik megfelelően, ez nem a szolgáltató felelőssége. Ilyenkor javasolt ellenőrizni az internetkapcsolatot és újra megpróbálni, ha rendbe jött.

5.3. Felhasználó eszközével kapcsolatos probléma

Ha a felhasználó elveszíti azt az eszközét, amelyről igénybevette a szolgáltatásokat, vagy elromlik, bármi baja történik az eszközével, ez egy sajnálatos eset, mert szükség van egy informatikai eszközre a tartalmak eléréséhez, de mivel a szolgáltató nem tehet erről, így felelősségre sem vonható. A felhasználó felelőssége, hogy kiválóan működő eszköze legyen, amelyről használni tudja a szolgáltatásokat.

5.4. Böngésző kompatibilitási probléma

Előfordulhat, hogy a tartalom bizonyos eszközön, vagy böngészőben nem működik megfelelően. A tartalmak főként Chrome, Firefox és Safari rendszeren lettek tesztelve, de lehetőleg olyan elemek vannak beépítve, amik minden böngészőn, eszközön működnek. Ha egy tartalom mégse működne megfelelően, érdemes egy másik eszközön, vagy böngészőn is kipróbálni.

5.5. Cookie-k letiltása

A honlap a kifogástalan működés érdekében "Cookie"-kat (sütiket) használ. A legtöbb böngésző alapértelmezetten elfogadja a sütik használatát. Amennyiben letiltod a sütiket, nem garantált, hogy rendesen fog működni az oldal, így nem vonható felelősségre a szolgáltató. A sütikezelésről bővebben ide kattintva tudsz olvasni.

5.6. JavaScript letiltása

Minden honlap használ JavaScriptet, amelyek automatikusan engedélyezve vannak. Amennyiben nem engedélyezed a JavaScriptet, nem garantált, hogy rendesen fog működni az oldal, így nem vonható felelősségre a szolgáltató. Ebben az esetben engedélyezd, és próbáld meg újra használni az oldalt.

5.7. Azonosításhoz szükséges adatok elfelejtése

A felhasználó úgy tud bejelentkezni, ha megadja az email címét és a jelszavát. Ha elfelejti a jelszót, emailen tud új jelszót kérni. Amennyiben a felhasználó elfelejti milyen email címmel regisztrált, továbbá nem tud bejelentkezni a rendszerbe, ez egy sajnálatos eset. Ez azzal ér fel, hogy a boltban vásárol egy terméket, de elveszíti. Ebben az esetben nem vonható felelősségre a szolgáltató, a felhasználónak kötelessége emlékezni mimimum arra, milyen email címmel regisztrált, mert ha az megvan, biztosan meg tudja szerezni azokat az adatokat, amivel be tud lépni a rendszerbe.

6. A felhasználó kötelezettségei

6.1. Rendeltetésszerű használat

A felhasználó köteles rendeltetésszerűen használni a weboldalt és a szolgáltatásokat. A rendeltetésszerű használat az anyagok és tartalmak olvasása, nézegetése, jegyzetek készítése, feladatok gyakorlása. A felhasználó nem végezht tiltott tevékenységet. A tiltott tevékenységekből bővebben ide kattintva tudsz olvasni.

6.2. Hiba bejelentése

A felhasználó értesíti a szolgáltatót a csabatanit@gmail.com email címen, ha bármilyen típusú hibát talál ezek közül. A hibát a lehető legegyértelműbben kell leírni, jellemezni, szükség esetén egy, vagy több képernyőfotót is érdemes csatolni.

  • Helyesírási hiba, elírás: például assztal van írva asztal helyett.
  • Vezérlési hiba: például egy linkre kattint a felhasználó, de nem történik semmi.
  • Tartalmi hiba egy gyakorlóanyagon belül: például egy matematikai számítás el van számolva.
  • Gyanús működés: a felhasználó számára valami nem működik logikusan, félrevezető dolgok történnek.
  • Egyéb hiba, ami egyikbe sem sorolható be.

6.3. Regisztrációs adatok megjegyzése

A felhasználó egy email cím-jelszó párossal azonosítja magát, amikor belép a rendszerbe. Miután belépett, utána tud több funkciót kipróbálni. Vásárolni regisztrációval és anélkül is lehet, de a megrendelt anyagot csak a bejelentkezést követően tudja használni. Ha a jelszót elfelejti, a regisztrált email címével tud új jelszót igényelni. Ezért a felhasználónak meg kell jegyeznie minimum az email címet, amivel regisztrált, mert annak birtokában minden adatot meg tud szerezni, hogy be tudjon jelentkezni.

7. Hibabejelentés

7.1. Hibákról mégegyszer

Az oldalon a korábban felsorolt hibák közül bármely előfordulhat, ezt 100%-osan akkor sem lehet kivédeni, ha a szolgáltató teljes gondossággal készítette el a weboldalt és a hozzá kapcsolódó összes szolgáltatást. A felek megállapodnak abban, hogy minél hamarabb megteszik a szükséges lépéseket, hogy bármilyen hibát minél hamarabb kijavítsanak. A felhasználó bejelentést tesz, jellemzi a hibát, és ha a szolgáltató is úgy látja, hogy hiba volt, minél előbb kijavítja és a felhasználót akár jutalomban is részesítheti. Ha a felhasználó hibabejelentése nem jogos, akkor a szolgáltató értesíti a felhasználót erről a tényről és ha lehetősége van rá, el is magyarázza, miért nem volt hiba, amiről azt hitte.

7.2. Bejelentés módja

A hiba bejelentését a csabatanit@gmail.com email címen lehet megtenni. A bejelentést úgy kell megtenni, hogy a szolgáltató válaszolni tudjon rá. Olyan email címről kell írni, amit a felhasználó használ is, illetve ha a kapcsolat oldalról történik az üzenetküldés, valós email címet kell megadni, hogy tudjon rá válaszolni a szolgáltató.

7.3. Lényeges bejelentés

Minőségi bejelentést kell tenni. Ha a bejelentés nem tartalmaz semmi érdemi információt, a szolgáltató jogosult figyelmen kívül hagyni a levelet. A minőségi bejelentésre a szolgáltató a lehető leghamarabb, de legkésőbb a bejelentést követő második munkanap 12.00-ig válaszol.

7.4. Részletezés

A legjobb bejelentés az, ami egyértelműen azonosítja a hibát. Hasznos információk lehetnek például ezek:

  • Mondat, ahol a hiba van
  • Az URL, ahol a hiba előfordult
  • Képernyőfotók
  • A jelenség leírása, pl.: ide és ide kattintottam, és nem történt semmi, holott kellett volna történnie
  • Egyéb információ

8. Szerzői jog

8.1. Kié a szerzői jog?

A weboldalon található összes tartalom Bérczes Csaba Zsolt (Szolgáltató) tulajdonát képzi, a szerzői jog őt illeti meg.

8.2. Engedélyek

A felhasználó bármilyen tartalmat kimásolhat szövegfájlba, szövegszerkesztőbe, készíthet képernyőfotót, kizárólag abban az esetben, ha a saját tanulása céljából teszi és nem teszi közzé nyilvános felületeken, nem küldi el másoknak. A nyilvános oldalakon való közzététel, másoknak való továbbítás sokszorosírásnak minősül, ami szerzői jogot sért. Lásd: következő szövegrészlet!

8.3. Szerzői jogok megsértésének következményei

Az anyagok másolása, többszörösítése, más weboldalon sajátként való feltüntetése csak a szolgáltató írásos engedélyével lehetséges. Ennek hiányában ezek a cselekedetek szerzői jogokat sértenek, amelyeknek jogi következményei lehetnek. Az okozott kárt ebben az esetben a szerzői jogok megsértőjének meg kell fizetnie.

9. Tiltott tevékenységek

9.1. Feltöltés nyilvános oldalakra

TILOS a Felhasználónak a Szolgáltató írásos engedélye nélkül az oldal bármely részének tartalmát képernyőfotóként, vagy bármilyen más formában feltölteni közösségi oldalakra, nyilvános oldalakra, elküldeni emailben bárkinek vagy egyéb módon közzétenni.

9.2. Másolás, sokszorosítás

TILOS az oldal írásos engedély nélküli másolása, vagy bármilyen formában történő sokszorosítása a szolgáltató írásos engedélye nélkül.

9.3. Sajátként való feltüntetés

TILOS az oldal bármely részének más weboldalon sajátként történő feltüntetése.

9.4. Sértő, vagy reklámot tartalmazó becenév, email cím

TILOS olyan email címmel regisztrálni, ami mások számára sértő lehet, vagy burkolt reklámot tartalmaz. Ugyanúgy a becenevedre is vonatkoznak ezek a szabályok.

9.5. Sértegetés

TILOS bármilyen felületen másokat sértő, ócsárló, bántó tartalmakat írni.

9.6. Felhasználói fiók továbbadása

TILOS a felhasználói fiók odaadása, bérbeadása másoknak. A rendeltetésszerű használat a saját célra történő felhasználás.

9.7. Támadás a weboldal ellen

TILOS bármilyen támadás indítása a weboldal ellen.

9.8. Működés veszélyeztetése

TILOS veszélyeztetni a weboldal működését.

9.9. Marketingtevékenység

TILOS az oldal bármelyik fórumán marketing tevékenységet végezni.

9.10. Törvénysértés

TILOS az oldalon olyan tartalmat elhelyezni, ami törvénybe ütközik.

9.11. Jogszabályellenes tevékenység

TILOS az oldalon jogszabályellenes tevékenységet végezni.

9.12. Következmények tiltott tevékenység esetén

Ha a szolgáltató bármilyen tiltott tevékenységet észlel, jogosult email-ben figyelmeztetést küldeni, melyben felszólítja, hogy hagyja abba. Súlyosabb esetben a szolgáltató jogosult a felhasználói fiókot korlátozni, vagy akár törölni is. Amennyiben a weboldal működésében kárt okoz valaki, vagy megszegi a szerzői jogra vonatkozó szabályokat, vagy egyéb módon anyagi kárt okoz, polgári peres eljárás, vagy büntetőfeljelentés lesz a következmény és az okozott kárt meg kell téríteni.

10. Hatálybalépés, módosítás

10.1. Hatálybalépés kezdete

Jelen dokumentum hatályos ettől a naptól kezdve: 2022.03.24.

10.2 Felhasználási feltételek módosítása

A Szolgáltató bármikor jogosult a felhasználási feltételeket egyoldalúan módosítani, de csak olyan formában, hogy a felhasználónak ebből ne származzon hátránya. A módosítások hatálybalépési időpontja az a nap, amikor a weboldalon közzé lett téve a módosított tartalom.

Általános
Felkészítők

2021-2022 csabatanit.hu

barion